ΕΥ ΖΗΝ

Πώς να αντιμετωπίσεις επιτυχώς το Hangover

By  | 

6 τρόποι για να αντιμετωπίσετε το Hangover

Χωρίς αμφιβολία, την περίοδο των γιορτών ο κόσμος πηγαίνει σε bars, clubs -σα να μην υπάρχει αύριο ένα πράμα- και την επόμενη μέρα ξυπνά δίχως να ξέρει που βρίσκεται, πώς βρέθηκε εκεί που είναι, γιατί είναι έτσι όπως είναι και γιατί αντί να είναι στο κρεβάτι του υπνοδωματίου του,  βρίσκεται σε κάποιο άλλο μέρος του σπιτιού να κοιμάται αγκαλιά με διαφόρων ειδών αντικείμενα. Και δεν τελειώνουμε φυσικά εκεί… Ακολουθεί η επόμενη μέρα που περιλαμβάνει τρομερό πονοκέφαλο, ζαλάδα, ναυτία και όλα τα παρεμφερή.

Κάτι τέτοιες στιγμές σίγουρα θα έχετε σκεφτεί, μα πως είναι δυνατόν τόσα χρόνια επιστημονικής προόδου να μην έχουν οδηγήσει στην εφεύρεση της θεραπείας του hangover; Κρίμα όντως… Πάμε να δούμε λοιπόν. τι μπορούμε να κάνουμε τουλάχιστον εμείς από μόνοι μας, προκειμένου να βοηθήσουμε τον οργανισμό μας να πάρει τα πάνω του.

Το νερό… νεράκι

Βασικός παράγοντας του hangover αποτελεί κυρίως η αφυδάτωση την οποία προκαλεί το αλκοόλ και όχι τόσο το ποσοστό του ίδιου του αλκοόλ. Οπότε όσο περισσότερο νερό πιείτε, τόσο καλύτερα θα αισθανθείτε. Μάλιστα πρέπει να έχετε υπόψη σας γενικότερα, ότι δύο μεγάλα ποτήρια νερό πριν κοιμηθείτε και δύο αφού ξυπνήσετε μπορούν να κάνουν θαύματα. Προσωπικά όποτε δεν αισθάνομαι καλά μετά από κάποια έξοδο μου, συνηθίζω να πίνω νερό με αρκετές σταγόνες λεμονιού. Με τονώνει και ανακουφίζει αισθητά το στομάχι μου!

Παυσίπονο Vs Βιταμίνη

Τα παυσίπονα μπορούν να βοηθήσουν στον πονοκέφαλο, ωστόσο μερικά, όπως η παρακεταμόλη που βρίσκεται στο Depon, είναι πιθανό να επηρεάσει το συκώτι όταν λαμβάνεται με αλκοόλ. Μία πολύ καλή εναλλακτική είναι μερικά φρούτα και λαχανικά στο πρωινό , τα οποία θα αναπληρώσουν βιταμίνες και ιχνοστοιχεία που έχει χάσει ο οργανισμός σας και θα επιταχύνουν την ανάρρωση πολύ πιο αποτελεσματικά. Αν αισθάνεστε παρ’ όλα ναυτία στη σκέψη ενός πορτοκαλιού, μείνετε στη λύση της πολυβιταμίνης, που δρα το ίδιο αποτελεσματικά.

 Ξεπέρασε τον εαυτό σου και ΦΑΕ

Είναι γνωστό και απολύτως λογικό όταν κάποιος υποφέρει από hangover, να μη θέλει καθόλου να φάει. Ωστόσο, είναι ανάγκη να πιέσετε τον εαυτό σας και να φάτε κάτι στεγνό με λίγο αλάτι, όπως κράκερ ή ψωμί. Επίσης, τροφές με κάλιο είναι εξίσου απαραίτητες και πολύ βοηθητικές, όπως η μπανάνα. Αν πάλι δε μπορείτε καθόλου να φάτε, πιείτε έστω κάποιο αθλητικό ποτό που περιέχει κάλιο.

Μπανάκι Μανάκι…

Κάντε ένα χλιαρό ντουζ. Ο λόγος που τονίζω το χλιαρό είναι σημαντικός, διότι αν κάνετε ζεστό, απλώς θα ξανακοιμηθείτε και από την άλλη αν κάνετε κρύο θεωρώντας πως θα σας ξυπνήσει, το πιο πιθανό είναι να νιώσετε ακόμα και τα μαλλιά σας να πονάνε. Αφιερώστε λοιπόν 3 με 4 λεπτάκια κάνοντας κυκλικό μασάζ με τα δάχτυλα στο κεφάλι και για περισσότερη χαλάρωση τρίψτε την πλάτη σας και τα πέλματα σας με μια λούφα ή ένα scrub. Δε φαντάζεστε τα ευεργετικά οφέλη δέκα λεπτά αργότερα.

But first COFFE

Μία κούπα καφέ (κατά προτίμηση γαλλικού που είναι και ο πιο ελαφρύς) μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση. Περισσότερες μάλλον θα τη χειροτερέψουν. Η καφεΐνη διεγείρει τον οργανισμό, συμβάλλοντας στην έστω προσωρινή, απαραίτητη αύξηση ενέργειας. Βέβαια, η καλύτερη πρόταση είναι το πράσινο τσάι, το οποίο επιφέρει τα ίδια αποτελέσματα με τον καφέ, χωρίς όμως να χειροτερεύει την αφυδάτωση του οργανισμού. Όπως και να’ χει , προσοχή στις υπερβολές. Μία με δύο κούπες είναι αρκετές. 

Και αν όλα τα άλλα αποτύχουν…

Η μέθοδος η οποία απομένει είναι η ομοιπαθητική. Ένα μόνο ποτηράκι αλκοόλ ακόμα, ανεβάζει την πίεση του αίματος και σας βοηθά να αισθανθείτε καλύτερα την επόμενη μέρα. Προσοχή όμως! Αποφύγετε τα ανθρακούχα ποτά, όπως σαμπάνια και προτιμήστε κάτι πιο ήπιο. Εάν μάλιστα είστε αποφασισμένοι να συνέλθετε άμεσα, τολμήστε το δημοφιλές πρωινό-κοκτέιλ Bloody Mary, το οποίο περιέχει βότκα, χυμό ντομάτας, αλάτι και λίγο Tabasco.

 

Καλές γιορτές με λιγότερα Hangovers…Γιατί και με καθόλου δε γίνεται!

Χρύσα Χαμαμτζή

 

 

Δείτε επίσης: Νωρίς το πρωί με μια κούπα καφέ